Short-cuts til mine sider:

19. jun. 2011

Uhmmmm, en lækker (hæklet) madpakke!!

Ja - bytte-Jane har været igang igen, og denne gang har jeg scoret den skønneste hæklede madpakke med hele 9 stykker smørrebrød samt en fin bakke æg fra fritgående hæklehøns!!



Det er Hanne med bloggen Grøn Græs der har lavet skønhederne, som mine børn allerede har taget i brug, og har brugt til en lille hyggelig picnic på deres værelse i går!!



Jeg er SÅ vild med farverne og det realistiske udtryk ...og er jo altså (som jeg vist har afsløret før) HELT vild med legemad, så måske jeg også selv kommer til at tage på en lille hækle-picnic i løbet af den kommende arbejdsuge!! Hehe!





1000 tak for en SKØN byttehandel, søde Hanne
- det (og du) STYRER!!



7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare supergodt lavet! Kan godt forstå du er glad for den byttehandel! :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud..!
    Bliver helt vild misundelig...

    SvarSlet
  3. Ja det kan jeg også godt forstå du er glad for, det er rigtig fine ting må man sige ;o)

    SvarSlet
  4. Takker for dit indlæg og de fine billeder af mine hækleting. :-)

    SvarSlet
  5. De er jo geniale. Tillykke med dem.

    SvarSlet
  6. @Hanne: Det var bestemt så lidt!! De fortjener masser af ros!

    @Alle I andre: Ja, det er jo helt fantastisk flotte madder - måske man kan lokke Hanne til at lave nogle flere, hvis I er interesserede!! Kig forbi hende skønne blog! ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails