Short-cuts til mine sider:

9. maj 2011

Hjemme igen efter Pakhus16 - Forårsmarked!

Så er jeg hjemme igen efter en HELT ubeskrivelig, fantastisk og GENIAL weekend på Forårsmarkedet i Odense (I véd nok - det jeg har nævnt et par gange her på det seneste!! He!!).
Jeg er stadig lidt rundt på gulvet efter alle de indtryk og udtryk jeg er blevet udsat for - det var simpelthen helt utroligt! Derfor kommer der nok heller ikke de store dagen-derpå-tanker fra mig! I stedet vil jeg vise jeg hvad jeg havde med hjem (udover lommerne fulde af gode minder, nye fantastiske bekendtskaber & samarbejdsmuligheder og ikke mindst forventningens glæde ift. et eventuelt julemarked!!).

Tak til alle I andre bloggere som kom og hilste på, hvadenten I selv havde bod, kom for at shoppe eller bare for at sige hej! Det var SÅ skønt at se jer i virkeligheden, og jeg nød de mange søde ord og kram jeg fik med på vejen!
Og tak til Pakhus-teamet for at være søde og dejlige og have stablet så stort og flot et arrangement på benene ... og stadig have overskud til at smile hele weekenden!

SE hvad jeg har købt/byttet mig til: 
(bær lige over med at de kommer i helt tilfældig rækkefølge - jeg er simpelthen for træt til at sidde og bytte rundt!!)


"Skalde-pande"-Frankenstein kreeret af übersøde Asli. Mit allerførste køb - jeg MÅTTE bare eje ham!
Fantastisk dygtige og søde June har lavet denne SKØNNE natdragt, som jeg købte til David. Læg liiiige mærke til gylpen i buksen! Arrrh, hvor er det NICE!

Jeg havde jo fornøjelsen af at dele stand med de dygtige Kirkesjov-søstre, Mette & Tine. Jeg forelskede mig i nøglesnoren efter at have været reklamesøjle for dem i weekenden, og handlede mig til suttekæde til Adam og nøglering! Lækkert hækleri og smaddersøde kvinder!

"Skalde-pande"-Elvis som jeg handlede mig til hos Asli! En absolut sidste øjebliks byttehandel liiiiige efter mit hoved!! :-D

Fiiiin retro fugl (/høne/hane ... vælg selv!) som jeg byttede mig til hos skønne, skøre og unikke Louise! Der var også en ugle, men den nåede jeg ikke at tage billeder af, før den flyttede hjem til Tine!

Jeg blev lokket (og sprang på) til at købe disse skønne broderier af Christina ... er sikker på at jeg nok skal finde noget at bruge dem til! Og dejlige Christina er i øvrigt HELT sikker på at sneglen er den nye ugle! Hmmm ... ?!! Ja hvorfor ikke?!
Flere flotte broderier fra 'slynglens' gemmer! :-)


Bytte, bytte købmand, og en sten bliver til 3 store Wiinblad-platter. Jeg tror sgu at du blev snydt i den handel, Christina ... men jeg klager ikke!! :-D De er da bare for NICE!!! (og fedt at stenen har fået et godt hjem ... glæder mig til at prøve din idé af!!)


Disse KÆMPEFEDE tegnestifts-øreringe er en gave fra den fantastiske og topcharmerende Maja. Kom til at gro fast i hendes stand i et meget langt øjeblik fordi der var så meget pænt! ;-) Tak for øre-tingene, søde Maja!

En skøn og storsmilende Kat ofrede sig og gav mig disse øreringe, fordi det var dem jeg bedst kunne lide, selv om hun selv havde dem på! 1000 tak, søde Kat - de er vidunderlige ...
... og de hér røg med i hatten fra Kat i en (fra mit synspunkt) helt vildt skøn byttehandel! LOVE 'EM!!
Jeg havde den udsøgte fornøjelse af dele kørelejlighed og stand med skønne og dygtige Berit. Vi er næsten altid friske på byttehandler begge to, så jeg har scoret æbler som hun har hæklet! De skal bruges til noget hemmeligt ... der kommer flere til, men dem får I først at se når jeg er færdig med ét af mine kommende projekter!  :-) Tak for de mange timer du har holdt mig ud her i weekenden, søde Berit ... håber at vi snart skal ha' en krea-aften igen!??
LÆKKER lille "mini-skalde-pande" som liiiige røg med i handlen hos verdens bedste Asli da jeg købte Frankenstein!! Den lille fluefyr kan jeg da ikke undvære!
De kiggede på mig, og jeg måtte eje dem. Vidunderlige øjen-øreringe købt hos Glitz Couture!!

Søde Mejse byttede med mig ... jeg fik mig denne TOTALT søde tiger-broche, som dagplejebørnene nok skal blive begejstrede for! Dét er mine egne i hvert fald, og takket være dén kan Adam nu sige "tiger"! :-) Jeg er SÅ glad for den!
Jeg var SÅ vild med Superskurkens små fine broderi-opskrifter, og jeg måtte da også liiiiige eje alle tal fra 0-9. Så må vi jo se hvad de bliver til! (Hun havde sådan en lille fin æske med faneblade und alles som man kunne bladre i ... WOW ... ja, jeg véd godt at jeg er meget nem at imponere!!)



Og sidst, men bestemt ikke mindst så byttede jeg AMOK med fantastiske Laura. Hun havde sgu lige medbragt en pølsevogn og kan formentlig hækle i søvne ... det blev til en fransk hotdog ...

... en filur-is ...


... en øl ...

... 2 juice-brikker ...

... en mælk...

... og en pølse i svøb med brød og dyppelse! ... Du har bare så mange lækre ting, Laura, og jeg er jo altid frisk på en bytter ;-)



Håber at jeg har inspireret dig til at kigge på de skønne kreative kvinders blogge/hjemmesider ... de har tonsvis af ting du ikke kan undvære - du véd det bare ikke endnu! ;-)
Møjn i æ' døgner!


21 kommentarer:

  1. Der er godt nok mange lækre ting...desværre kunne jeg ikke deltage, men jeg har set mange flotte billeder fra pakhuset.

    Glæder mig til at følge din blog.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Tåhårh, han ser helt stolt ud i sit nattøj. Dejligt at se! Elsker at unger altid skal strutte med maven, når de skal vise deres tøj frem ;-)

    Knuuuuus

    SvarSlet
  3. Møjn i æ´døgner du. Hvis du kom til at maiole mig din adr kunne det være der var lidt sushi i overskud. så kan du jo altid overraske mig en dag ved lejlighed :)

    SvarSlet
  4. Tak for sidst Jane! For hulen hvor var det en skæg weekend:)

    SvarSlet
  5. Hep hey du dejlige dame! Tusind tak for fantastisk selskab - det har været en udsøgt fornøjelse at lære dig at kende!

    SvarSlet
  6. Sikke mange skønne sager du har købt/byttet dig til.
    Fik lige dejá vù, for broderiet med "her bor..." og de 2 trolde havde mine bedsteforældre, og min mor har det vist et eller andet sted.

    Har slet ikke fået sagt ordentlig tak for den fine påske-uro fra give-away'en. Den er så skøn, og er klar igen til næste år.

    SvarSlet
  7. Er Elvis flyttet ind hos dig?!! Jeg har ærgert mig SÅ meget over at jeg ikke bare købte ham! Hvis han er lidt beskidt, er det fordi jeg var ovre og nusse ham flere gange i løbet af weekenden ;-)
    Nå, men jeg må vel bare komme på besøg... :-)
    Hvad står der mere end Kjeld på det troldebroderi? Min bror hedder Kjeld :-)
    Jeg er så glad for at vi endelig mødtes! Og jeg har ikke fået sendt fisken afsted til den lille bebs endnu, for jeg skal da lige nyde den lidt først :-D

    SvarSlet
  8. Jaaaaaaaaah!! Tonsvis af fantastiske og skønne kommentarer fra LUTTER skønner kvinder! :-)

    @Gitte - 1000 tak! Har også meldt mig som læser hos dig, og glæden er bestemt gengældt!

    @June - Jøps! Han er pavestolt - og det er moderen dælenfis'me også! Glædes over at jeg har en mindre fyr der kan overtage om et par år når han bliver stor nok! Det er det fiiiineste nattøj!! :-D

    @AbluMoo - Jaaaaaaaah! Jeg er også bare SÅ glad for mine handler! Det kan bestemt godt betale sig at tage på marked!

    @Laura - ER GJORT!! ;-)

    @Anne - Selv tak, søde & glade Anne! Virkelig en fornøjelse! :-D SÅÅÅÅ hyggeligt!

    @Louise - Hep Hey igen, lækre vikinge-steg!! Fornøjelsen er HELT på min side! For dælen hvor er du bare et hyggeligt kvindfolk!! ;-)

    @Julie - Det var så lidt med uro'en! :-) Og en skam at du ikke kom til marked! Der var læssevis af lækkerier!!
    Synes også selv at troldene er fantastiske ... tror de bliver til en pude eller noget på et tidspunkt!

    @Britta - Jaaaaah, Elvis is in da' House!! Han er SÅÅÅ lækker, og du er altid velkommen til at komme forbi og hilse på ham (og mig!!)! Han er ikke udpræget beskidt, og hvis han er så er det evt. også min skyld ... jeg har vist været henne og pille et par gange også!
    Der står "Velkommen hos Kjeld & Inga"! ;-) Har din bror evt. en "Inga-kone"?!
    Er også SUPERglad for endelig at have hilst på dig ... Det var helt vildt hyggeligt!! (og jeg konstaterer at det stadig er faaaarligt at følge dine pins på Pinterest! ;-)

    Ha' den lækreste tirsdag, skønne kvinder!! Og tak for jeres vidunderlige kommentarer!
    They made my day!! ;-)

    SvarSlet
  9. Hej :)

    Det var så hyggelig at møde dig og se dine smukke ting. Jeg har taget en del billeder af markedet- nogle er på bloggen nu og nogle kommer senere - var jo så mange ting som fortjener opmærksomhed ;)

    Ha' en god dag!

    SvarSlet
  10. Hold da op!
    Sikke mange fine og lækre ting...du har da gjort dig noget af et scoop ;-)
    Dejligt at se billeder af det skønne marked hos alle jer andre bloggere når nu jeg glemte kameraet selv...
    Ha' en dejlig tirsdag.

    SvarSlet
  11. 1000 tak, Heidi & Lene! :-) Og er glad for at kunne bidrage med lidt fotos ... var ikke SÅ god til at tage billeder selv, så der kommer sgu nok et 'link-til-billeder'-indlæg! ;-)

    SvarSlet
  12. Hejsa.
    Sikke mange lækre ting. Jeg er også vild med Elvis og har muligvis nusset en del også. Han er også en af de ting jeg gerne ville have haft med hjem.. Men jeg er da glad for at han har fundet et godt hjem.. Jeg vil gå og glæde mig til at dine fine ugler kommer til salg. Og samtidig ville jeg spørge om de fisk til babyer er den en rangle? Og i så fald kunne en lignende laves i ugle. Har nemlig en veninde der er gravid og vild med ugler. Så er ved at samle en kurv med Ugle babyting..
    Jeg er super glad for at jeg har fundet din blog..
    Knus Lykke

    SvarSlet
  13. Brormand har ingen kone, men jeg kunne jo lege Kirsten Giftekniv og lede efter en Inga til ham ;-)
    Jeg kommer lige pludselig til Horsens og besøger både dig og The King.

    SvarSlet
  14. EIII alle de lækre sager du fik med dig hjem.. Gid jeg ku ha været med på det marked.. Må lige tjekke din blog butik..
    Der er vist meget "KJØBMAND i dej"... HI:0)

    SvarSlet
  15. @LykkeS - Så er der i hvert fald lidt til salg ... håber at noget af det kunne have interesse. Fiskene er ikke rangler, men bare bløde puder/bamser. Jeg kan p.t. ikke lave noget tilsvarende i 'ugle' da jeg mangler et sted at få trykt stof som ikke er for dyrt, men skal nok skrive mig det bag øret!

    @Britta - pøj pøj med at finde en Inga til brormand. Hvis det skulle lykkes dig, så får du sgu broderiet! Hehe!! ... Og du kommer bare! Det kunne da være gevaldigt hyggeligt!

    @vidunderlige univers - Ja. Jeg synes også selv jeg gjorde de vildeste gode handler ... og du skal være MEGET velkommen til at handle løs i min nyåbnede blogshop! ;-)

    SvarSlet
  16. Hej Jane
    Tusind tak for sidst. Det var bare SÅ hyggeligt at være naboer i weekenden. Jeg er rigtig glad for vores byttehandel og glæder mig til at Rikke og Rune flytter ind hos mig :-)

    SvarSlet
  17. Hey skønne Asli!
    Er lige ved at pakke Rikke & Rune og sender husbonden på posthuset med dem i morgen! :-D
    Nød også virkelig at være din nabo - det kan vi sagtens gøre en anden gang ;-) (julemarked, måske?!)
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet
  18. Sikke nogle fine sager!

    Og jeg tror at pingvinen er den "nye ugle" ;)

    SvarSlet
  19. Hej!
    Nød også og være din nabo! Det er ved og være noget tid siden ;) men kikker tit på mine søde ugler som jeg byttede med din dreng, da jeg havde nogle biler han meget gerne ville ha :) og jeg siger mange tak!!!
    hilsen helle

    SvarSlet
  20. Hey Helle!
    Tusind tak for den søde besked - kan sagtens huske at vi 'naboede' til bagagerumsmarkedet! Det var superhyggeligt! :-D
    David er stadig vidlt begejstret for bilerne, så det var bestemt et godt bytte! ;-)
    Ha' en lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails