Short-cuts til mine sider:

17. dec. 2010

Kreativ Pakkekalender!!

Idag kom posten med min pakke fra Den Kreative Pakkekalender. Jeg har jo glædet mig længe, men ventetiden var heldigvis det hele værd!


Min pakke er fra Marianne med bloggen Barefeetwoman, og den indeholdt et lækkert bundt håndspundet alpaca-uld.


Hvor er det bare bonus at få materialer man selv kan skabe noget af - har ikke helt hittet hvad jeg skal bruge det til, men måske skal det hækles til pulsvarmere sammen med noget andet garn?!

Garnet er grønligt/lilla/lyserødt  - er ikke helt sikker på at billederne yder farverne retfærdighed, men det er altså bare SÅ lækkert! 1000 tak, Marianne - og som sagt, var det bestemt ventetiden værd, så 'no hard feelings' herfra! Glædelig jul til dig og dine også!!

Ej, ok - og nørd som jeg er, så er jeg altså også HELT VILDT glad for posen, som pakken kom i - den skal da klippe i stykker og bruges til ét eller andet fedt!!


Og naturligvis tak til Karina for initiativ og fodarbejde!
:-) Godt gået!! 

1 kommentar:

  1. Lækkert garn - god fornøjelse med at skabe noget i det.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails