Short-cuts til mine sider:

2. dec. 2010

Dagplejebørnene har været kreative :-)

Kun med en smule hjælp fra mig (eller noget - de er alle 4 omkring 1 år!), har mine skønne dagpleje-øjesten fremtryllet disse skønne nisser, som allerede har glædet deres forældre (de skal jo have lov til at nyde godt af dem hele december, syntes jeg).



Opskriften er simpel: tegn rundt om barnets hånd. Klip ud, sæt ansigt (omvendt 'blød' trekantsform) på, øjne og huer (lagt dobbelt) - jeg har lavet indbygget krog-form i huens top, så kan de hænge på en gren uden snor. Til sidst tegn en lille glad mund! :-)

Endelig har jeg bag på nissen skrevet barnets navn og måned, så man kan se (om mange år) hvornår hånden var så stor! Nice, ikk.??

Tak, søde til min kollega/veninde Tine, for at inspirere mig til disse skønne nisser!

4 kommentarer:

  1. Fantastisk ide...
    I vuggestuen lavede Cille rensdyr med foden som hoved og hænderne som gevir ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de da fantastiske de nisser, super godt fundet på :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  3. Heiiisa

    Var lige igang med noget google søgning, da jeg fandt over dette link til din side.. Sjovt sjovt.. Håber det er okay jeg linker til dine fine nisser i morgen i min julekalender.. (handler om gaver fra ungerne lavet af hænder og fødder).. Og disse er da bare for CUTE!!!!

    Klem Louise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails