Short-cuts til mine sider:

4. nov. 2010

Knokler med at lave krea-rum!

Ja, som overskriften antyder, så har jeg rigtig travlt med at lave mit krea-rum. Søster fik nemlig pludselig den lejlighed hun så længe har ønsket sig, og er flyttet ud af vores kælder!
Jeg rykker rundt, og tømmer og fylder og sorterer til den helt store guldmedalje, og lover at levere billeder når jeg er tilfreds med resultatet.
Det skal nok blive spændende, og lige nu nyder jeg også at min stue pludselig ligner noget man kan være bekendt! (UHA, der var mange bunker og stakke ... og mange spildelsvæv!!)

Tak til Arne, mor, far & søster for hjælp med at tømme, fylde, bære, rydde og rengøre! Jeg kan ikke sætte ord på hvor meget det betyder for mig at jeg får dette (fri-)rum til mine elskede og nødvendige kreative udfoldelser!!

Jeg vender tilbage med mere krea når rammerne og min ro tillader det!

Og tillykke til min dejlige søster med lejligheden. For dælen, hvor bliver det underligt at du ikke længere skal bo her, men hvor bliver det godt for dig at du får dit eget. Det har du SÅ meget fortjent!!

7 kommentarer:

  1. Hej! Du har vundet et af mine tørklæder/hårbånd i Støt brysterne-kampagnen. Jeg sender dig lige samme kommentar, som jeg har skrevet derinde på hjemmesiden. Der er nemlig rigtig mange stoffer at vælge imellem (ca. 50 forskellige):
    Hej Jane
    Babuska findes i grøn/turkis, lilla og den røde/pink du ser på billedet. Jeg laver tørklæderne i ca. 50 forskellige stoffer. Hvis du vil se hele udvalget, kan du kigge ind på min profil på Trendsales her:
    http://www.trendsales.dk/search-advanced/?search=;u=276457;
    Så lad min lige vide om du stadig ønsker den røde babuska :-)
    VH Jette (Kamma og Ko)

    SvarSlet
  2. Hey Jette.
    Jeg har lige set din besked på hjemmesiden, og har svaret derinde - jeg vil gerne bede om den lilla babushka! :-D
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Tillykke, tillykke, tillykke.... eller i hver tilfald med at du inden længe får DIT krea-rum. Glæder mig rigtig meget til at se billeder :o)
    Ha' en rigtig god arbejdslyst... Jeg har et helt hus for mig selv liiiiige til søndag eftermiddag, mon ikke også der bliver tid til lidt Jill-sysler ;o)
    Rigtig god weekend.
    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  4. Hej Jane

    Velkommen til min blog - dejligt at du vil følge med :-) Har lige opdaget din blog - du er virkelig dygtig, og jeg er helt vild med dine tegninger/malerier. Jeg vender nok tilbage med sådan et dåbsbillede - det er bare en vildt god ide!

    God weekend.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  5. Hey Mette!

    Tusind tak skal du have. Faldt lige over din blog under en af mine vanvittige blog-surfe-ture, og den så bare SÅ hyggelig ud - glæder mig meget til at følge dig. :-)
    Du sender endelig bare en mail eller besked hvis du er interesseret i et dåbsbillede :-D Altid rart med den slags 'frie' opgaver!
    Ha' en lækker aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  6. Halløj fantastiske søster<3

    Det er jo så sjældent at jeg kommer ind og kigger på din blog, men nu sidder jeg på biblioteket og ser den, og hvor er den bare lige dig og kanon flot:D Jeg glæder mig meget til at se dit krea-rum og alle dine nye projekter du er gået i gang med:D
    Håber du nyder mit gamle værelse, og pladsen til alle dine kreative ideer.
    Jeg er så småt ved at vænne mig til min lejlighed, men kan godt mærke at i ikke er der, men så er det godt at vi ikke bor så langt væk fra hinanden.
    Hehe dejligt at se du allerede juler godt på din blog - og glæder mig meget til at se jeres hjem når der både er julepynt fra gulv til loft, juletræ og hjemmebag:P

    SvarSlet
  7. Hey skønne søster!! :-D
    Sikke dog en dejlig besked! Mange tak for den! Vi ses lige om lidt (HURRAAA!!), så der kan jeg høre en masse mere om din lækre lejlighed - det glæder jeg mig til!
    Mange kærlige hilsner fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails