Short-cuts til mine sider:

28. sep. 2010

Så skal der fanden fis'me hækles!!

Sidder i en himmelsk velduft af nybagte rosinboller og pæretærte (til forældrekaffe i
morgen eftermiddag - SÅ nice!) og nyder synet af mine nye, fine hæklebøger!
Jeg har efterhånden en del (indrømmet!) men nogle ting kan man bare ikke undvære - som disse:



Begge bøger er langt bedre end jeg havde turdet håbe,  og nu sætter kun fantasien grænser for hvad jeg kan hitte på at bruge de mange geometriske former og blomster-ting til! Det kan KUN blive spændende!

Synes selv at bøgerne er helt geniale, fordi jeg tit lige mangler et eller andet mini-projekt at kaste mig over, og hvis jeg nu ikke lige gider at sidde og tegne eller finde symaskinen frem (DAMN, det bliver fedt med det arbejdsværelse!!) så er det sgu da bonus at kunne hækle sig en lille cirkel, påskelilje eller måske en stjerne!

Prøv det, prøv det ... Tjaaaeh, hvad skal jeg sige ... ;-)

5 kommentarer:

  1. Nøøøj. Sikke nogle bøger. Er spændt på at se, hvad du mon får fra hånden med hæklenålen i den kommende tid.
    Hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlet
  2. Sikke fine bøger, misundelse er en grim ting, men uhh hvor måtte de gerne ligge i min hækle kuffert:-)

    SvarSlet
  3. Hej Jane.. Hvor har du købt dine bøger?
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Hey Iben!
    Du må meget undskylde at jeg ikke har fået svaret dig, men din kommentar druknede i alle de andre da jeg ikke havde netværksforbindelse ... så bedre sent end aldrig.
    Jeg har lige checket, og mener at de er købt på amazon.com. Jeg er temmelig sikker på at de var et godt tilbud, men det er SÅ farligt at kigge derinde, for der er jo bare SÅ mange fede bøger!
    Ha' en rigtig dejlig dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  5. Eller måske amazon.co.uk - så skal de ikke helt fra USA! ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails