Short-cuts til mine sider:

15. aug. 2010

Sommerferie-afstressnings-krea-syssel. Eller: hvis du er kørt lidt død i den bog du er ved at læse, så lav dog et bogmærke!

Da jeg her i ferien nød et par dage nord for fjorden i mine forældres hus,
manglede jeg i dén grad en syssel som var passende.
Der var ALT for varmt til at hækle (svedigt hækletøj - adder!), jeg var endnu ikke kommer igang med sten-uglerne og kunne ikke helt finde ud af hvad jeg skulle male, hvis jeg skulle finde akvarellen frem.
Jeg gav mig derfor til at læse - "Hypnotisøren" (en efter min mening desværre lidt skuffende krimi-ting) - men kunne bare ikke holde mig igang i mere end en 10-minutters tid før jeg fald i søvn (ups!).
Til min store irritation havde jeg ikke noget ordentligt bogmærke - brugte en kleenex (ren!),
men den var hele tiden væk eller krøllet når jeg skulle lægge den i bogen igen. SÅ ... derfor startede jeg det, som endte med at være "Projekt Bogmærke".
Lå vågen i over 1 time den ene nat (øv,når man har ferie!)
for at hitte på snedige bogmærke-slogans, som var passende!
Her er resultatet:




Jeg tror der gemmer sig flere bogmærker inden i mig - der gemmer sig vist
i det hele taget en masse underlige ting - men vi må se om det bliver til
flere bogmærker.

Jeg besluttede mig for at jeg enormt gerne vil kunne dele ud af dem, men nænner
ikke helt at skille mig af med dem. Fandt til min store glæde ud af at man
snildt kunne farve-kopiere dem, for derefter at laminere og tilføje et lille fint
silkebånd øverst oppe, så det er nemt at finde i den spændende bog, man er
i gang med! :-)


3 kommentarer:

  1. Du er altså bare kanon god til at tegne (og alt muligt andet kreativt).

    Super flotte bogmærker ;)

    SvarSlet
  2. Hov - tror det ville været en KANON god ide, at lave en "give away" med dine skønne bogmærker.

    Bare en flabet ønske - sorry (her burde der være en rødme-smiley).

    SvarSlet
  3. Hehe ... mange tak. Idé taget til overvejelse. Havde godtnok en anden idé, men nu får vi se. Opfordringer af den slags er da næsten ikke til at stå for!! :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails