Short-cuts til mine sider:

22. maj 2013

Ugens App + gave til dig!

Som lovet fortsætter jeg i denne og (de) næste (par) uge(r) med broderi-apps.

Dette billede er lavet KUN med brug af app'ens
billeder og skrifttyper - det tog ca. 2 min. at lave!

Denne uges app hedder
og var den allerførste broderi-app jeg faldt over!

Jeg er rigtig vild med denne app, da den har en bred vifte af muligheder, er yderst brugervenlig og har et superlækkert design! Dens klare force er 'håndtegning', hvor man så let som at tegne på papir kan udvikle sine egne broderimønstre! Jeg er simpelthen SÅ imponeret over alle de muligheder det giver!

Og fordi jeg ikke kunne lade være (jeg skulle jo se hvad man kunne med app'en!), så lavede jeg et par mønstre som jeg gerne vil dele med jer! De er til fri afbenyttelse (naturligvis med undtagelse af videresalg!)!



Udover frihåndstegning er der masser af færdige billeder som man kan sætte ind i sit broderi, og et bredt udvalg af skrifttyper og rammer der får broderierne til at se superprofessionelle ud! Og så kan man naturligvis også bruge sine designs til HAMA-perler, mosaik eller andet, hvor man bruger pixel-lignende mønstre (jeg leger f.eks. med filethækling, og hér virker denne app helt utroligt godt!! - more to come!)

Man kan nemt dele sine designs via e-mail, Facebook, Twitter og derudover kan man få lavet sit design til alt fra nøgleringe og musemåtter til t-shirts og katteskåle (!) hos firmaet Zazzle.

MEN, hvis jeg endelig skal brokke mig lidt - og det skal man vel når man nu har ophøjet sig selv til app-anmelder (hehe) - så mangler jeg at man kan zoome på broderiet, at man kan lave mønstrene om til 'rigtige' broderiopskrifter med tegn, at man kan lave om til pdf-fil som man kan i nogle af de andre apps, at man nemt kan dele til Dropbox og at man kan lave større broderier end den begrænsede størrelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails