Short-cuts til mine sider:

20. feb. 2013

Ugens App!

Jeg ELSKER min iPad, og jeg ELSKER at rode rundt i iTunes og Appstore for at finde de allerbedste apps! I al beskedenhed er jeg ret så god til at finde de lækre apps, og når jeg nu alligevel sidder og bruger min kostbare tid på det, så kan jeg da lige så godt dele mine fund med jer! 

Derfor indfører jeg - fra NU af - ugens app! Mine anbefalinger og anmeldelser af mine alleryndlingsapps! Der vil være lidt både til børn og voksne og der vil både være gratis- og betalingsapps!

Jeg bliver til gengæld ikke betalt for reklamen for de forskellige apps - jeg kan simpelthen bare ikke lade være med at synes noget ... højt! ;-)


Den første app, jeg vil præsentere jer for, er en sjov lille tegneapp, som hedder:
Den koster lidt at hente, og der er en smule tillægsbetaling, men det er, efter min mening, ikke nødvendigt at betale for de ekstra dimser. Man kan i hvert fald godt undvære! 

En lille "før-påske-kylling", som jeg kreerede på et lille kvarters tid i morges!
Hurtigt, sjovt og nemt! :-) (bonus, bonus, bonus!!!)

Der er masser af muligheder for at bruge mønstre, der giver tegningerne et lækkert look, og de indbyggede stempler og stickers gør det nemt for børn (og voksne) at få lidt til at se ud af rigtig meget! 

Det er også muligt at tilføje nye farver til den oprindelige palet, og det er nemt at skifte mellem farver og værktøjer.

For børnene (og de barnlige voksne) er der en supersjov feature, hvor man kan lave talende monstre. Man klistrer bare mund og øjne på sin tegning, og VUPTI, så snakker den! En lille smule skræmmende og overraskende første gang, men et sjovt og anderledes 'twist' i en tegneapp!

Desuden har app'en en indbygget konkurrence, hvor man kan 'poste' sine tegninger. Det eneste man kan vinde er dog æren, men den er jo heller ikke at kimse af! ;-)

Eneste ting JEG mangler, er muligheden for at zoome (jeg har i hvert fald ikke været i stand til at finde den), for det er nogen gange liiiidt svært at styre hvor man sætter stregerne med sin finger/stylus!


Billedet er lånt fra iTunes!

Men alt i alt en lækker tegneapp, som KLART kan anbefales til både voksne og børn der elsker farver!

4 kommentarer:

  1. Sejt, Jane. Jeg bliver jo næsten nødt til at anskaffe mig en "dims", så jeg kan være med på alle de fine Apps du kommer til at anbefale:-)

    SvarSlet
  2. Super fed ide - kan altid bruge lidt inspiration til nye apps - vil glæde mig til den næste du viser

    SvarSlet
  3. Sikke et godt indslag. Det glæder jeg mig til at følge, og blive inspireret af :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails