Short-cuts til mine sider:

14. mar. 2012

Påskeharer & familiecafé!

Igår var jeg med mine børn og husbonden til 'familiecafé' i Davids børnehave. Det er et tilbagevendende arrangement (ca. hver 3. uge) hvor børn og deres forældre mødes, laver mad sammen og hygger!
Det er helt igennem genialt og ungerne ELSKER det! (ligesom undertegnede!♥)

Som noget ret nyt er vi begyndt at klippe-klistre med ungerne mens maden bliver færdig, og igår stod den på påskepynt. Der var imidlertid ikke nogen skabelon af en hare, så jeg blev lokket til at lave en. 

Her er resultatet - klippet, klistret og pyntet af én af børnehavebørnene: 

Glimmer kan altså ét og andet!! ;-)

Børn er jo som bekendt MEGET kreative, og der kom en del forskellige udgaver af haren.
Se for eksempel dette resultat af et (tæt) samarbejde mellem sønnike og 'moi':


Eller skønne Naomi, 4 år, som har lavet denne dejlige multifarvede har med masser af glimmer og fjer - ikke til at stå for:



Tusind tak til voksne og børn for en dejlig aften igår,
til de søde ansatte for gang på gang at møde op for at hygge med os 
- og til mændene for at stå i køkkenet, så vi andre havde ekstra god tid til at klippe-klistre! :-)



2 kommentarer:

  1. Glimmer does the magic jeg kan ikke få nok!

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Tror du ville være et hit i min søns børnehave!

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails