Short-cuts til mine sider:

11. feb. 2012

Årh, ja!!

Kender du mon det?! At noget bare føles helt rigtigt!?
Sådan har jeg det med noget af det jeg sad og nørklede med igår aftes til krea-hygge med mine kolleger.

Tuschen har lavet en flok streger på papiret ... og er fortsat idag hvor den slap igår.
Jeg er netop færdig med at scanne det sorte og hvide ind, så det ligger på computeren - helt klar til at blive sat sammen, vendt og drejet!
Og så venter akvarelfarverne, som skal tilføje magi og masser af glæde!

Jeg glæder mig! Glæder mig til at se det færdige resultat (jeg ved jo aldrig helt hvordan det ender før det er endt!) og glæder mig til at vise jer hvad det er jeg pusler med!

Men det føles sgu rigtigt!!


1 kommentar:

  1. Hvor ser det spændende ud Jane. Glæder mig til at se det færdige resultat...

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails