Short-cuts til mine sider:

15. jan. 2012

Eventyrligt!

Jeg har - inden for de sidste par måneder - haft den STORE fornøjelse af, at lave illustrationer til Mia!
Hun har netop startet sit eget lille firma, og hvis du ikke allerede har set hvad hun kan tilbyde, så kan jeg på det varmeste anbefale at du kigger forbi:





Det har været alletiders samarbejde, og jeg synes at hendes idé fortjener en masse reklame og opmærksomhed!!


HEP HEP, søde Mia, og tillykke med den nyåbnede 'gesjæft'!



(Til Mia: Jeg har lånt dit logo i reklamens navn - sig endelig til, hvis du gerne vil have at jeg fjerner det!)

2 kommentarer:

  1. Tak for de søde ord Jane ! Jeg kan kun være 100% enig - skønt samarbejde !

    Du er min lørdags lovelinker ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Smiler.... Det er godt vi har blogland - fantastisk networkingmuligheder :0)

    Jane - jeg har iøvrigt kreaweekend i Fredericia igen. Måske har du lyst til at kigge forbi, det var hyggeligt sidst du var med.
    Og også en give away - smiler

    God søndag

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails