Short-cuts til mine sider:

26. nov. 2011

Kalendertal - til mine dejlige læsere!

For et stykke tid siden blev jeg inspireret/opfordret til at lave tal, som man kunne sætte på kalendergaver: Meget gerne som man selv kunne farvelægge!

Derfor fik jeg tegnet disse tal, men af én eller anden grund (måske fordi der kom et julemarked i vejen?!) gik mit projekt lidt i glemmebogen!

De første 6 af mine kalender-tal!


Igår fandt jeg så tegningerne igen, fik dem finpudset og har nu smidt dem i 3 forskellige PDF'er: LILLE (med alle tal på et A4 ark), MELLEM (med alle tal på 2 A4 ark) og STOR (med alle tal på 4 A4 ark).

Jeg har valgt at arkene skal være til fri afbenyttelse, og håber at I - trods det fremskredne tidspunkt - kan nå/finde på at bruge dem til ét eller andet! Og jeg vil rigtig gerne se bud på brugen af tallene, så jeg kan smide inspirationen videre!

Du finder PDF'erne lige her:





Og husk nu:

Verden bliver et MEGET smukkere sted når vi tilføjer den lidt farve!

4 kommentarer:

  1. De er bare så fine! Tusind tak for dem:-) De skal printes, farves og limes på pakkekalenderen, som ligger klar!

    SvarSlet
  2. Hårh, hvor er de fine! Jeg henter dem straks og så må jeg jo lige se om jeg når at få dem brugt i år :)
    Tusind tak, Jane!

    SvarSlet
  3. FUNDET!!! Sådan er det, når man først har spurgt. Håner alt er vel

    SvarSlet
  4. :-) Dejligt at du fandt hvad du søgte, søde Karin! Og at du kan bruge mine tal! Jo tak - alt er så vel som det kan være her! Håber også at du og familien stortrives!?
    Ha' en laber dag!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails