Short-cuts til mine sider:

26. maj 2011

Se min have!

Og N-E-J!! Jeg bliver ALDRIG haveblogger, men jeg skal altså lige blære mig lidt med min fantastiske clematis og mit multi-træ!!


Jeg véd ikke lige om I kan få en fornemmelse af GIGANTEN, som efterhånden fylder det meste af det store pæretræ, som også kan bidrage med hyldeblomster og -bær!! Er det ikke bare et vidunderligt træ!??

Og hvad er min hemmelighed så bag dette vidunder: det må vist være noget med at gøre ABSOLUT INGENTING og så ellers bare nyde en vild naturhave med masser af skønhed!!

Ha' en fantastisk dag, Blogland!

6 kommentarer:

  1. Sikke et fantastisk træ... WOW!

    Kh Christina/By Slyngel

    SvarSlet
  2. Tak søde Christina - det kan helt klart også godt anbefales at have sådan et multi-træ med flere funktioner! Det er - om ikke andet - helt vildt pladsbesparende! ;-)

    SvarSlet
  3. Årh jeg ELSKER clematis! :D Heldige dig, jeg må nøjes med altankasser.

    Jeg har sendt din pakke i dag. Og lavet et indlæg :P http://pescno.blogspot.com/2011/05/bytte.html

    Glæder mig simpelthen så meget til at se skålen IRL! :D

    God dag - Pernille

    SvarSlet
  4. Naturen/haven når den er skønnest.
    Vi har også naturhave hjemme hos....synes det er rigtig smukt (når man nu ikke orker at kæmpe med ukrudt i fin-trimmede bede ;-D))

    Ha' en dejlig dag!
    Kærligst Lene

    SvarSlet
  5. Dejligt som naturen kan give os små tryllekunster ;o)Og så gør det ikke noget at man har ting som bare passer sig selv, det er vi bestemt også til i vores have.... og så vil jeg jo alligevel gerne have bare en lille smule jeg kan gå og kratte i ;o)

    Ha' en dejlig dag fantastiske Jane
    Kram fra Jill

    SvarSlet
  6. Hvor ser der bare skønt ud, og nemt er det jo, hvis den passer sig selv.

    Go' aften.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails