Short-cuts til mine sider:

20. maj 2011

I fint selskab!

Hvis jeg selv skal sige det, så er der altså ét eller andet fedt ved at stå lige over Joel Henriques (ham med "Made by Joel") på en liste ... og det gør jeg altså nu!!

Jeg har nemlig fået lov til at bidrage med tegninger til den tyske/internationale malebogs-blog som hedder "Malbogen"! Hér er der illustrationer fra en helt masse superdygtige børnebogsillustratorer, og nu også Jane Agesen fra Danmark, som godtnok ikke har illustreret nogle børnebøger endnu, men det kommer måske en dag!

De første 2 af mine tegninger der er blevet offentliggjort er elefanten og papegøjen, som for ganske nyligt lå til fri afbenyttelse for børn (i alle aldre) på Fyns Fedeste Forårsmarked i Børnezonen, og nu har muligheden for farvelægning så bredt sig. Synes simpelthen det var en skam at de ikke kom længere, når jeg så hvor stor begejstring de vakte på markedet!

Judith, som er ansvarlig for siden, vil gerne have flere af mine illustrationer til siden, så der kommer nok mere!
Indtil da, så behøver I aldrig mere at investere i malebøger til ungerne (eller jer selv) for - ER DU RÅDDEN - hvor er der bare rigtig mange top-lækre umalede billeder på den side, lige klar til at blive smurt ind i farver!!!

Ha' en superfed fredagsaften, Blogland!
Kram fra en ret stolt Brilleting

17 kommentarer:

  1. Stort ttillykke med din male-cyperspace-udgivelse.
    Tak for forklaringen, for den eneste Joel, jeg kender, er Billy Joel.

    Glædelig fredag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Wow... Stort tillykke. Hvor er det sejt!!! Og fuldt forståeligt - dine tegninger er bare SÅÅÅ skønne!!! Vi skal da klart printe til ungerne, skal vi :)

    Kh - Betine

    SvarSlet
  3. Du er da alt for sej! Sidder lige og kommer i tanke om et par skønne vikingemotiver, som ville egne sig til en vikingemalebog. :0)
    Tror det vil være en sællert i vores museumsbutik. Det kunne være det var noget vi skulle snakke om?

    SvarSlet
  4. Superfedt for dig. Kan godt forstå du er pave stolt og med god grund. Jeg elsker dine tegninger.

    SvarSlet
  5. Hej
    Hvor sejt siger jeg bare. Stort tillykke:-))
    MVH Jette

    SvarSlet
  6. Sejt, Jane. Og du skal da SÅ meget illustrere børnebøger en dag!

    SvarSlet
  7. Sådan Jane stort tillykke - mine unger havde også råhygget sig med dine tegninger på markedet og nu kan printeren komme i gang herhjemme :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke og bestemt helt naturligt. Du har en fantastisk streg !!

    SvarSlet
  9. Kære Jane.
    Du har jo kæmpe talent.. og jeg er jo en stor fan af dine skønne Mariehøns!
    Kan være, at det er dig, der skal tegne noget til de nye visitkort??

    Kh Christina

    SvarSlet
  10. Megasejt, Jane!! Det er bare så velfortjent. Jeg er til stadighed i dyb beundring over din streg :-)
    Hav en dejlig weekend!!

    SvarSlet
  11. Kæmpe Teløk. Fuldt fortjent.

    SvarSlet
  12. For søren Jane da - hvor er det flot.
    Held og lykke

    Knus fra Bedstemor

    SvarSlet
  13. hvor er du SEJ Jane-pigen... Sikke et fint koncept...?

    SvarSlet
  14. Ja, det er sejt . STORT TILLYKK

    SvarSlet
  15. :-D 1000 tak allesammen - jeg er helt overvældet over alle de søde ord!!

    @Louise Knapnok - Jaaaah, jeg vil da supergerne høre om dine tanker mht. vikinge-malebog. Går rundt og lurer lidt på hvornår jeg har tid til at kigge ud forbi og se hvad det er du render og laver. Og du er meget velkommen til at skrive lidt om dine tanker til mig! :-)

    @Christina - KLART at jeg rigtig gerne vil lave dine nye visitkort! Du siger bare "TIL"! ;-)

    Ha' en superfantastisk lørdag, Blogland! :-)

    SvarSlet
  16. Hvor er det fedt! Tillykke! Og hold op hvor får jeg lyst til at printe alle billederne ud derinde og selv male på dem! :D

    SvarSlet
  17. Hehe - det er jeg helt sikker på at man også godt må! (Kunne også selv finde på det! LÆKRE illustrationer!!)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails