Short-cuts til mine sider:

18. maj 2011

Bytte-bytte-købmand!

Åh, jeg ELSKER bare at Forårsmarkedet faktisk ikke er helt slut endnu! Udover de mange fantastiske bekendtskaber jeg har fået efterfølgende, så dukker der også 'sene' handler op endnu!
Skønne Mette skrev til mig at hun havde fortrudt at vi ikke lavede en byttehandel til markedet og jeg er vild med alle Mettes farvestrålende ting, så jeg var frisk!
Jeg sendte nogle stykker papir til hende (bl.a. lidt strygemærker og en ugle) og tilbage fik jeg disse skønheder til drengene:

LÆKKER flagranke som nu har fået pryd-pladsen for enden af Davids solgule tremme-juniorseng (Da jeg viste ham den måtte han straks hen og røre, hvorefter han smilede stort og sagde "Tak, mor!" ... så det var et klart hit!)


SUPER-sej frugtpose med dødningehoveder og en rigtig fin lille skildpadde på båndet! Det må jo så blive Adams - han er temmelig svær at begejstre endnu men moderen er totalt vild med den!! ;-)


1000 tak for en KÆMPE-fed byttehandel, søde Mette!! Du kommer bare en anden gang hvis du har lyst til at bytte nogle af dine mange lækkerier væk!! ;-)

Kig forbi Mettes blog og blogshop eller Amio-biks
hvis du også vil ha' fingre i hendes superflotte ting!!

1 kommentar:

  1. Hej Jane
    Hvor det glæder mig drengene og mor er glade for byttehandlen :-) Klart jeg vender tilbage til dig glæder mig til at komme i gang med påfuglene :-)

    Knus Mette

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails