Short-cuts til mine sider:

18. okt. 2010

Hjemmegjorte knapper + dagens Dolly-outfit!

Som nævnt forleden har jeg været i gang med at krympe! Og hér taler jeg ikke om garn eller noget tilnærmelsesvis tæt på. Nej - jeg har krympet plast!!
Jeg faldt over Junettes (hende fra "Hverdagsmønstre"!) skønne butik, "Frantic Fiona", på Amio, hvor hun havde lavet forarbejdet til hjemmegjorte knapper i krympeplast, og tænkte straks at dét måtte jeg altså bare lige prøve! Ja ja, jeg ved da godt at det nok ikke kan tage ret lang tid at gøre selv, men engang imellem er det altså bare ok at springe over hvor gærdet er lavest, og jeg var meget taknemmelig for ikke at skulle tænke på den del af projektet første gang (underforstået, hvis det altså gik hen og hittede! - Hvilket det bestemt gjorde!!).

Jeg malede på de store cirkler med huller de rigtige steder med mine yndlingstuscher og helt almindelige farveblyanter, og fik fremtryllet disse - helt vidunderlige unika-knapper. De er efterfølgende lakeret, så de kan holde til lidt af hvert. Jeg aner godtnok ikke hvad jeg skal bruge til, men hvad gør det, bare man har det sjovt!! Hehe!
(Efter krympning bliver knapperne ca. 2 cm. i diameter.)


Så hvis du synes det ser spændende ud, så slå en smut forbi Frantic Fiona, og shop en pakke med DIY knapper, og kast dig ud i det. Skidegod idé hun har fået sig der, hende Junette!! :-)


Dagens dukketøj til farvelade-pålægning har I hér! Rigtig glædelig farvelægning! :-)


Og så lige et lille jublejæææh!! Min fantastiske søster har taget min opfordring alvorligt, og været en snut at farvelægge et par af mine maleark. Dem vil jeg rigtig gerne have lov til at vise jer, i håb om at flere kunne finde på at springe på min 'limpind'! Se lige hvor lækkert hun farvelægger!!






2 kommentarer:

  1. Ah, hvor er du god! Nu er jeg endnu mere glad for at du fik lidt ekstra med i posen. ;-)
    Og tak fordi du omtaler mig på din blog! Jeg skal da vist også i den grad kigge din blog grundigt igennem. (men på et tidspunkt hvor jeg ikke lige er kommet sent hjem efter at have hentet søn i Kbh).

    SvarSlet
  2. :-D Anytime! Din blog er bestemt også se-værdig! Tror faktisk at det var dér jeg fandt din shop med knapperne, så hurra for links!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails