Short-cuts til mine sider:

3. sep. 2010

Jubiii - Nyt GREJ!!

Varmer lige så stille op til aftenens Krea-aften i godt selskab med at sidde og smile over mine ny-erhvervelser: en porcelænspen i sort (skal forskønne 3 krus jeg indkøbte i genbrug for nyligt) og fyldepenne samt sort blæk (som forhåbentlig skal få mig til at spare lidt på alle de sorte penne jeg bruger!).



Er spændt på hvad mine udfoldelser i aften bliver til - det véd man aldrig helt før aftenen er omme. Måske går der hønsegård i den (hehe) og jeg får slet ikke lavet noget, eller jeg lader mig inspirere at selskabet, og laver noget helt andet end jeg havde planlagt.

Med udgangspunkt i min alen-lange krea-to-do-liste er mit udgangspunkt at få min Anne Sofie Holm-inspirerede ugle færdig, og måske - hvis der bliver tid til overs - gå i krig med mine farvede ugle-collager. Hvis jeg kører død i det, ja så kunne den evt. stå på porcelæns-tegning eller hækling på sten. Med andre ord skal jeg skamme mig i gulvet hvis jeg bilder mig selv ind at jeg ikke har noget at tage mig til.

Ønsker alle en ualmindelig lækker fredag, med overvældende mange kreative og originale indfald! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails