Short-cuts til mine sider:

1. sep. 2010

Det er koldt på toppen!

... af mine ungers hoveder lidt endnu.
Mangler fleece til Adams hue, og mangler lige lidt hæklearbejde endnu før Davids hue når helt så langt som Adams.
Véd ikke lige hvornår jeg får mig sparket igang igen, så for ikke at lade tråden hænge for længe (sprogblomstring!!), så viser jeg lige et lille billede af Adams næsten helt færdige hue!


Håber at det gi'r sig selv at den er endnu mere kramme-agtig når den sidder på Adams smukke hoved!?
Trøster mig med at solen skinner på denne 1. rigtige efterårsdag ... så kan det være at jeg ikke har helt så travlt med at få ugler på børnenes hoveder!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails