Short-cuts til mine sider:

8. mar. 2012

Aaaaaaargh!

Postvæsnet ødelagde mit - ellers så gode - humør igår!

Jeg fik nemlig et "det-er-vi-godtnok-kede-af"-brev fra dem, med de sønderrevne rester af mit brev til Line (Xoeinding)!

I brevet har der været (!) stofprøver fra Stoff'n som jeg fik sendt med en af mine ordrer derfra!

ØV, SGU! ...og sorry, Line!

P.s. Hvordan f***** kan et brev gå SÅ meget i stykker?


8 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare for meget!!! Og så fik du bare et brev! Ingen erstatning eller noget?

    SvarSlet
  2. Tis!! Derfor jeg bruger forsendelsesposerne til stof.... Men øv øv Jane!

    SvarSlet
  3. Ja.. mit bud er at der er nogen som har været nysgerrige efter at se hvad der var i dit brev.................

    ÆV altså

    SvarSlet
  4. Det er meget simpelt - det meste post bliver maskinsorteret nu - hvilket betyder at hvis der er bare en lille smule der er for tykt eller andet i den retning, så bliver det flået fra hinanden i maskinen - maskinen skal stoppes, alle delene skal hives ud og stykkes sammen og returneres til afsender (nogle gange hvis de vurderer det er helt nok bliver det sendt til modtager)...
    I gamle dage (for bare tolv år siden) Blev den type breve håndteret i hånden og stemplet i hånden (hilsen en gammel postarbejder)

    SvarSlet
  5. Ha det der er ingenting mod en pakke, som endda var pakket i en stor kasse, som jeg modtog for et par år siden. Alt indeni var simpelthen smadret til ukendelighed, selv om det var alt muligt forskelligt til kortmageri. papiret var revet itu og nogle sten, jeg havde bestilt var på mystisk vis kommet ud af deres poser og sad klistret på alt indeni, og en punch var totalt ødelagt, en die totalt bøjet, og det eneste svar jeg fik var, at hvis det kunne ske, havde det nok ikke været pakket ordentligtgt, men sjovt nok alt det avispapir, det havde været pakket i var krøllet helt sammen i bunden af kassen, sp jeg er ret sikker på, at der er nogen, der kikker i visse kasser i vores kære postvææsen, så desværre er jeg ikke engang overrasket over at se din. Har været udsat for det adskillige gange efterhånden. Men jeg forstår hvordan du føler, for det er virkelig frustrerende, at man ikke engang kan stole på at det man sender eller bestiller kommer frem i en ordentlig stand, især når man tæmker på de uhyrlige summer de forlanger for at sende det.

    SvarSlet
  6. Ai, dammit altså! Og så var det sådan en sød gestus at du gad sende dem til mig..
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres søde/medfølende/lærerige/'endnu-værre-historie' kommentarer!
    Det er bare rigtig øv, men tror jeg vil til at gøre som Mette, og sende i forsendelsesposer - gider i hvert fald ikke at opleve det igen!

    Og så var det lidt øv at det bare var undskyld, og at der ikke var en eller anden form for kompensation med - i det mindste kunne de have sendt et nyt frimærke, så jeg havde mulighed for at sende et nyt (hvis jeg altså havde mere indhold at sende!)

    ...

    Meeeeen jeg gider nu ikke at lade det ødelægge min dag idag - solen skinner og jeg har tidligt fri, så jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig dag!

    KRAM

    SvarSlet
  8. Det kommer desværre heller ikke bag på mig, efter det også er lykkedes dem at smadre to af mine porcelænskrus helt og aldeles, selvom de var pakket i en kasse med bobleplast, papir, skumfiduser osv....efter alle kunstens regler - endda i en ekstra tyk genbrugspapkasse, som tidligere har været sendt helt fra Kina!! Og det er immervæk en type krus, som jeg har præsteret at tabe på et betongulv, uden de er gået i stykker...! Gad godt vide, hvad de foretager sig med pakkerne...Det er SÅ ØV! Især når det er special lavet unika, man sender...Så er det bare om at starte HELT forfra! ØV! Ja et frimærke var da det mindste, de kunne byde dig Jane...

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!